BEN BÜYÜRKEN



Merhaba benim adım Tuğçe Ateşok.2002 yılında Adana'da doğdum.İlköğretim 2 sınıf öğrencisiyim.Bu blog sayfasını annemin yardımıyla açtım.Kendi yaptığım şeyleri,büyürken yaşadığım,öğrendiğim,kızdığım şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.Bütün bunları yaşarken sizlerinde bana destek olup yardım edeceğinizden eminim.Hobilerim ahşap boyama yapmak,seramik boyama yapmak,kitap okumak,müzik dinlemek,dans etmek.Hayvanları çok severim.Özellikle kedileri,köpekleri.Sizlerde ben büyürken çocukların dünyasına bir kez daha girip çocukluğunuzu hatırlayacaksınız belkide....BEN BÜYÜRKEN HEP BERABER BÜYÜYECEĞİZ

26 Haziran 2010 Cumartesi

KARNE EĞLENCESİ




Okullar kapanmadan bir hafta önce okulda şenlik yaptık.Herkes farklı şeyler yaptı.Kimisi şarkı söyledi,şiir okudu,kimisi dans etti.

Ben Hadise'nin Aşkkolik şarkısını söyledim.
Deniz ve Nazlı sunucu oldular ve Sevde'yle birlikte Hadisenin Evlenmeliyiz şarkısını söyleyip dans ettiler.
Görkem,Emrecan,Berkay,Ata Cezanın Yerli plaka şarkısını söyleyerek dans ettiler.
Alena ve Kaan birlikte kolbastı oynadılar.
Aleyna,Ayşe,Berfin,Helin yine hadisenin Düm tek tek şarkında dans ettiler.
Nazlı ve Deniz şiir okudu.
Deniz aynı zamanda İki melek şarkısını okudu.
Annelerimiz pasta,börek,kek gibi şeyler hazırlayıp getirdiler.Eğlenceden sonra onları yedik.
Arkadaşlarımla çok güzel bir gün geçirdik.

Hiç yorum yok: