BEN BÜYÜRKEN



Merhaba benim adım Tuğçe Ateşok.2002 yılında Adana'da doğdum.İlköğretim 2 sınıf öğrencisiyim.Bu blog sayfasını annemin yardımıyla açtım.Kendi yaptığım şeyleri,büyürken yaşadığım,öğrendiğim,kızdığım şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.Bütün bunları yaşarken sizlerinde bana destek olup yardım edeceğinizden eminim.Hobilerim ahşap boyama yapmak,seramik boyama yapmak,kitap okumak,müzik dinlemek,dans etmek.Hayvanları çok severim.Özellikle kedileri,köpekleri.Sizlerde ben büyürken çocukların dünyasına bir kez daha girip çocukluğunuzu hatırlayacaksınız belkide....BEN BÜYÜRKEN HEP BERABER BÜYÜYECEĞİZ

12 Ekim 2010 Salı

BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜM---4 EKİM



















NOT:Resimleri ekledim ama hanımefendi bir şey yazmak istemedi.Bakalım keyfi ne zaman gelecek.





2 yorum:

yaseminkale dedi ki...

iyiki doğdun canım... nice senelere sağlıkla huzurla mutlulukla...

Adsız dedi ki...

yok öyle bişey ben okuldayken yayınlıyor sonra öyle yazıyor