BEN BÜYÜRKEN



Merhaba benim adım Tuğçe Ateşok.2002 yılında Adana'da doğdum.İlköğretim 2 sınıf öğrencisiyim.Bu blog sayfasını annemin yardımıyla açtım.Kendi yaptığım şeyleri,büyürken yaşadığım,öğrendiğim,kızdığım şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.Bütün bunları yaşarken sizlerinde bana destek olup yardım edeceğinizden eminim.Hobilerim ahşap boyama yapmak,seramik boyama yapmak,kitap okumak,müzik dinlemek,dans etmek.Hayvanları çok severim.Özellikle kedileri,köpekleri.Sizlerde ben büyürken çocukların dünyasına bir kez daha girip çocukluğunuzu hatırlayacaksınız belkide....BEN BÜYÜRKEN HEP BERABER BÜYÜYECEĞİZ

22 Kasım 2013 Cuma

HASTAYKEN NASIL EĞLENİLİR?

Uzun süredir yazmıyordum.Bunun farkındayım ve sonunda yazıcak zaman buldum .Çünkü hasta odum.Ve hastayken eğlenmenin yollarını sizinle paylaşıcam.

1.Hastayken resim çizile bilir.
2.Hastayken kitap okuna bilir.
3.Hastayken televizyon seyredile bilir.
4.Hastayken dergilere bakılabilir.
5.Hastayken (tıpkı benim yaptığım gibi) bilgisayarda oyun oynana bilir.
6.Hastayken (sizin için en iyisi!) blog a yazı yazıla bilir!
işte bunlar yapıla bilir.Hepinize iyi eğlenceler

Hiç yorum yok: